woensdag 19 september 2018

Tassenhangers van kitch kitchen zeil

Soms moet er eerst een puinhoop komen 
voor er iets af komt......
Voor mij is dit een heerlijke plek, gewoon achter\
mijn rommel van alles maken.

Afgelopen week maakte ik al een vijftal 
tassenhangers, voor de collega van mijn man....

En dat wilde ik leuk en gezellig verpakken.....
soms voel ik me net een kleuter in de papierhoek...
alles erop kwakken en hopen dat het wat lijkt.


Ik maak voorlopig niet meer spullen op verzoek of 
op bestelling...dat lukt nu even niet.
Maar mijn man....tja , dat is een uitzondering.

En gisteren had ik gewoon erg de behoefte om
er nog eentje voor mezelf te maken.
Dat mag natuurlijk, en ik koos mijn mooiste zeiltjes
uit, de restje die ik koesterde....\|Dat werd deze.

Ook maakte ik nog 3 anderen.....maar die laat ik morgen 
wel zien.

1 opmerking:

  1. Van een tafel vol spullen naar prachtige hartjeshangers. En dan ook nog mooi verpakt. Als alle kleuters hun knip- en plakwerk net zo mooi doen, dan zijn hun juffen en meesters vast blij verrast.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen