maandag 14 januari 2019

JOY in alle vormen

Zondagmiddag, we hadden al monopoly gedaan, 
dat eindigde in een soort rommel debat wie er won...
En toen de rest een beetje buiten liep met papa of boven 
was of lag te slapen.....toen mocht ik van mezelf 
even een beetje spelen met kleurtjes.

Ik maakte een grote platte zak met daarin 
de mogelijkheid om veel vilt te bewaren.
En omdat het voor mezelf was ging ik ook 
een beetje los met de lintjes en de extra nijntje hangertjes.
Ik ben helemaal niet zo gek op nijntje , maar die
kleurige hangertjes vind ik erg gaaf.

Van alle restjes maakte ik 52 hartjes, ik had erg veel
van die zeilstukjes over en dit ruimt dan lekker
op. Plus , er komen weer wat workshops aan....
Dus dan krijgen ze zo'n hartje mee.....
Je kan maar beter voorbereid zijn toch?

En toen vertelde ik aan manlief , 
dat zo'n middagje rommelen en naaien 
en vrolijke dingen maken, mijn Efteling moment is.
Iets waar je naar uit kijkt, intens van kan genieten 
en wat ( in mijn geval ) weinig kost.
OP en TOP genieten.

Deze maakte ik met al die andere restjes....
Gewoon freestyle naaien......en uiteindelijk is het een hanger
geworden. Onverwachts gaat deze naar een klein meisje
toe  , die wel wat JOY kan gebruiken.



1 opmerking:

  1. Ik lees je blog al langer maar reageer bijna nooit.. . Die hartjes van zeil vind ik echt super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen