donderdag 30 mei 2019

Tilda stof in de bocht


Afgelopen week hadden de kinderen een 
vrije dag, de leraren gingen aan de studie...
Om een uur of 12 vertrokken we naar 
t strand. Wij gaan altijd naar Rockanje....
Hoewel het behoorlijk waaide ...was het 
een prachtige middag.
Terwijl we daar waren maakte ik 
mijn pizza puntjes af.
Twee voor mijn eigen kinderen 
en eentje voor de verkoop.

Natuurlijk lag daarna het huis weer vol met 
zand, maar alles rook ook lekker naar de zonnebrand,
dus dat is een combi die gewoon zo werkt.




Uit de buurten van Rockanje had ik eerder deze maand
al een prachtig Tilda stofje gekocht.
Een Tilda lapje, waar ik grote plannen voor had.

Eerst knippen, dan strijken, dan naaien.....
Maar met deze kleuren combi is het allemaal geen straf.
Geweldig toch?



Het werden deze sleutelhangers....
mooie lange lapjes werden een soort XL
sleutelhangers of tassenhangers....
Als tekst had ik 
Vrouw naar Gods hart.

Ik heb 12 weken opgestrokken met een 
groep vrouwen om een Beth Moore studie te 
doen en die studie was geweldig.
De hele studie ging over koning David 
en zijn wandel met God.
We hebben veel geleerd.
 

Ook zonder de tekst is de sleutelhanger leuk, 
het stofje komt zo goed tot zijn recht.


De laatste tijd krijg ik weer regelmatig de vraag 
hoe ik het toch allemaal doe.
Hoe ik allerlei dingetjes af krijg....
Maar dan zal ik een geheim verklappen....
hier loopt alles ook gewoon door....

En behalve tijdens wassen en strijken 
kijk ik meestal geen tv .....dus die tijd gaat in 
het naaien zitten.

En verder heb ik geen baan.....
hoewel voor 5 kinderen zorgen best een 
behoorlijke baan is.

Goed, het bloggen was er ook weer even bij in 
geschoten....daar geef ik niet altijd voorrang aan.
Dus zo doe ik dat....dan laat ik dat bloggen 
even voor wat het is.....
Deze opdracht maakte ik tussendoor.....
Het is een 1001 tasje. Wat een leuke naam gaf de opdracht 
gever aan dit tasje/etui. De maat is ongeveer A4.
Dus dat is handig voor reizende mensen, 
er kan dan echt even alles in wat mee moet .
Goede reis gewenst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten