zondag 12 augustus 2012

Welkom op mijn blog

Hallo allemaal

Ook ik begeef me op het pad van de bloggers , en ik hoop dat jullie een beetje geduld met mij zullen hebben, want het ontwerpen van de blogomgeving is voor mij behoorlijk moeilijk.

De belangrijkste reden om een blog de wereld in te sturen is het bekend maken van mijn workshops. Ik hoop dat veel mensen zo een kijkje kunnen nemen in mijn "workshopkeuken"
Daarnaast wil ik ook graag al mijn creatieve zaken in beeld brengen en ik wil af en toe ook wat posten over onze leuke kinderen.

Wie weet lukt het om op termijn ook links te maken naar mijn favoriete blogs, maar dat is toekomst muziek.

Deze vakantie heb ik naar mijn idee iets erg leuks gemaakt: I Spy zakjes. In ons huis zijn de kinderen weg van zoekboeken. We hebben ze in alle vormen en maten. Maar deze zoekzakjes heb ik nog niet veel gezien. Ik heb allemaal kleine dingetjes gespaard , gezocht en gekocht , op de foto gezet , gelamineerd en aan een zakje gehangen. In dat zelfgenaaide zakje zitten de kleine dingetjes tussen het piepschuim en die moeten ze zoeken. De kinderen vonden het aardig. het was bepaald niet zo'n hit als ik dacht .Maar wie weet bij een van jullie kinderen?

2 opmerkingen:

  1. Allereerst: wat een super leuke blog! Ik ben meteen volger geworden. Je maakt echt hele leuke dingen! Daarnaast wilde ik je bedanken voor de deurstopper die je voor mij gemaakt hebt. Hij (of is zij beter ;-)) is meteen in gebruik genomen.
    Mocht je nog blog vragen hebben; in blogland helpen we elkaar graag:D.
    Groeten Floor (vriendin van Debora, Robert en Bryan)
    Groeten Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig dat ik nu ook kan zien wat je allemaal voor een leuke dingen maakt!
    Welkom!
    x
    Else

    BeantwoordenVerwijderen