woensdag 19 december 2012

Sneeuwmannetjes...en een kerstmarkt

Zijn ze niet uiterst schattig. Ik ben met elk gestempelde kaartje blijer en blijer. Ik vind ze zo mooi. Ze gingen aan een tractatie , te koop op de kerstmarkt. Dat liep niet zo hard. Maar morgen gaan ze mee naar school met onze twee jongste kinderen, dus daar was over nagedacht.
Voor de kerstmarkt maakte ik ook deze kleine setjes kaarsjes, dat was erg leuk om te doen en verkocht ook wel aardig. 
Hier zie je onze kraam. Samen met mijn buurvrouw die vanalles haakt stonden we spullen te verkopen. Ukke Pukkies is haar merk en via Facebook kun je de pagina liken, en kan je iets bestellen bij haar. Je ziet  in het midden oa een schattig konijntje staan, en meer leuke knuffels.
We hadden een gezellige drukke dag.
En hierna kan ik weer wat maken wat niet verkocht hoeft te worden, even iets van mijn eigen verlanglijstje gaan doen....vast iets met zeil of vilt.

1 opmerking:

  1. Zeil.... een tissuebox? Ik heb er twee op m'n verlanglijstje staan! Iets meisjesachtig en iets jongensachtigs. Liefs, Nanna

    BeantwoordenVerwijderen