donderdag 15 augustus 2013

Knuffel slaapzakken

Dit is de knuffel van Elisabeth, ze heet Phebe ( omdat ik dat zo'n mooie naam vind)
En die moest natuurlijk ook een slaapzak.


Ik gebruik geen patroon,ik pak wat stofjes en ik teken er wat op....
 Dit is een simpel licht blauw stipje , gecombineerd met een mooi stenzo stofje.
En zo ook hieronder. Een simpel groen ruitje, en een mooi stenzo stofje, ik ben zuinig erop.
 En dit is de knuffel van Mees. De tweede knuffel van Mees.
De eerste lappenpop die ik had gekregen voor hem....dat was zijn alles. En die verdween op een dag, waarschijnlijk in de kartonnendozen van een Ikea kast. Echt ik heb bij de stort nog gegraven in de oud papier containers...wat je al niet doet voor een knuffel.

Gisterenavond gemaakt , en vanacht bij hem in bed gelegd....
dat leverde vanochtend een dikke kus op. 
Al onze knuffels zijn voorzien van slaapzakken, morgen kunnen we op vakantie.
Voor de oudste , Thijs, geen knuffelslaapzak.
Hij gaat zelf in een slaapzak, op scoutingkamp....
en daarvoor ben ik ook aan het naaien....wordt vervolgd.

1 opmerking:

  1. Hier ook regelmatig stress rond een knuffel Witte Beer genaamd... Tot nu toe altijd nog terug gevonden... Leuke slaapzakjes en fijne vakantie! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen