zaterdag 26 oktober 2013

Het muizenhuis voor Saartje.

 Gisteren was het in eens zo ver....mijn kleine nichtje Saartje was geboren.
Wat een feest bij mijn zus. Het derde meisje.
Ze wilde als kado graag het boek Het Muizenhuis van Karina Schaapman
Nou , en die kreeg ze, met deel 2 erbij en de kleine muisjes Sma en Julia ook.
Aangezien mijn zus een zeer geordend type is, maakte ik er een opberg tas bij.
Zodat al die grote boeken en spullen op een plek bewaart konden blijven.
Ik wilde een tas in de stijl van dat boek....dat viel niet mee, maar het is wel een gezellige tas geworden.
Lieve Saartje, veel leesplezier....kus van je tante.

4 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig cadeau! prachtig die tas.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje
    Prachtige kadootjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, het muizenhuis, zo'n mooi boek! Van harte gefeliciteerd! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel gaaf!!! en nogmaals gefeliciteerd met Saartje... grjes, Lisa

    BeantwoordenVerwijderen