zaterdag 11 januari 2014

Afgelopen week

Maakte ik een -gevonden bij de vuilnis- stoeltje helemaal naar mijn zin.
De stof was een lapje van Tilda, in de uitverkoop bij de Pipoos.
En  ook deed ik met mijn kids iets educatiefs, ik had het al zo vaak langs zien komen op Pinterest....en ja , het was wel 10 minuten leuk.
Ik bakte ook koekjes met ze, van een kant en klaar pak wat op moest, zalig waren ze, maar in de toekomst heb ik ook ambitie voor gezondere koekjes. 
En ik maakte mijn enorme boomstam alvast een stukje kleiner.
Ik zaagde met de hand ( echte machines ervoor hebben we helaas niet) en ik heb weer grote plannen, maar dat zie je vast nog wel eens.
Het was een idioot drukke week, met 4 verplichte bezoeken aan tandartsen enzo ( niet alleen voor mij hoor) en daardoor heb ik lang niet zoveel gedaan als ik wilde....maar volgende week is het vast rustiger....HA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten