maandag 10 maart 2014

Give away winnaar en een slinger

De give away was aan de beurt.....welk tasje zou weg gaan....
Een klein meisje trok een papiertje...
Met daarop Marmarel.....Gefeliciteerd Marijke. Ik ga het klaar maken....
En de verjaardags slinger is ook eindelijk af.
Bais band , roze aan de ene kant, zand kleur aan de andere kant. Niet vanwege iets , meer vanwege de voorraad. Je moet toch bijna 8 meter band hebben.
Alleen de vlaggetjes vond ik wat kaal...en zo groot waren die ook niet....dus ik heb er allerlei lint tussen genaaid. Dat heb ik in grote voorraad, dus zo ruimt het ook nog een beetje op.
Ik heb elastiek op beide uiteinden gedaan, dan hangt dat lekkerder op.

Ik vind slingers maken altijd een hele klus....wat een werk zit er toch in. Maar dan heb je wel wat.

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Marmarel/Marijke!
    En wat een leuke slinger maakte je. Ik heb er nog geen gemaakt, maar kan me voorstellen dat het genoeg tijd kost.
    Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Marijke! Wat een prachtige slinger heb je gemaakt. Groetjes mariƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een verrassing, dank je wel! Ik zal je mijn adres mailen.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, de slinger is echt geweldig!!!! -x-

    BeantwoordenVerwijderen