woensdag 28 mei 2014

Workshop Krans maken





Foto: Een krans gemaakt bij Tineke van Krans&Bloem , heel leuk om dat eens te proberen .
Hierbij de foto's van een krans die ik maakte 
\

De vrouwen van onze kerk waren bij elkaar om een groen workshop te doen, 
je kon een taartje maken of een krans.
Ik ging voor een krans....en dat bleek een enorme klus.

Het was wel eens goed voor mij om een workshop te ondergaan,
ipv de workshop te geven.

Het was best heel pittig, en het lukte qua tijd ook niet helemaal.
En anderen keken mee, daar werd ik zelfs een beetje zenuwachtig van....
kortom, alle dingen die je meemaakt op een workshop.

Dus ik neem die ervaringen mee , en leer ervan.
Daarnaast heb ik erg genoten van het leren van nieuwe dingen.
Van het maken van iets moois...want de foto doet 
de krans geen recht, hij is echt gaaf.


Tineke Koevoet Both gaf de workshop
Zij geeft allerlei soorten groen workshops.
Kijk op haar WEBSITE



Geen opmerkingen:

Een reactie posten