donderdag 19 juni 2014

Vakantie voor mijn workshop tafel

De laatste workshop van het seizoen....en wat voor een...
De vrouw van de meester kwam....met moeder en zus....spannend, want de meester is zoooo leuk.
En gelukkig was het ook zoooo leuk.
Er werden mooie stempels gemaakt...
Klein maar fijn,
en groot en rond. Kortom, een leuke afsluiting van het workshop seizoen

Ik heb nog een heel aantal opdrachtjes voor me liggen, maar voor wat de workshops 
betreft gaat het beeld even op stil.
En ik kom er niet helemaal uit voor het nieuwe seizoen. ik denk me suf.

Ik weet wel een beetje wat ik wil, maar niet helemaal.
Heb je tips, ben je een workshop speciaal aan het zoeken, of weet je iets 
wat ik echt eens zou moeten proberen...ik hoor het graag.

1 opmerking:

  1. Ik zou heel graag een keer samen met mijn naaimachine een workshop "etuitje met rits maken" bij je willen doen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen