maandag 29 september 2014

Verfprojecten

Het is hier een beetje stil op mijn blog.
Veel kleine zaken hebben mijn aandacht nodig, 
en dan blijft het bloggen wel eens even achter.

Ik was ook wel druk met grote dingen.
Zoals het verven van de muren van ons huis.
Dat was zeeeeeer hard nodig.
En hoewel ik elke verfstaal zacht groen in handen heb 
gehad, is het toch weer gewoon wit geworden.

Ik had ook de tafel al een nieuwe grijze laag gegeven.
En toen viel de witte klepbank op. 
In negatieve zin....die moest ook nodig een verflaag.
Manlief wilde het juist graag zo houden...
en die vind die oude look wel leuk.
Maar ik zou m gaan verven.

Nou vond ik de ene muur al zo'n flink project.....
dus ben ik uiteindelijk voor een dik kussen gegaan.
Op de zaterdagmarkt in Rotterdam een groot stuk schuim op maat laten
zagen ( kost dan maar 25 euro)
Lap er om heen en klaar.

Ach die lap erom heen ...dat was eigenlijk net zo rot als
een muur verven.....maar het staat nu wel netjes.
Ik maakte ook nog wel iets anders tussendoor.
Gewoon omdat het leuk is....de hartjes swap van
die moest natuurlijk wel een hartje hebben.

Ik heb ook een heerlijke voorraad kaarten  gemaakt,
op mijn eigen workshop....dat verslagje volgt nog.


1 opmerking:

  1. wat mooi geworden! je kussen ook gaaf... wij hier ook aan het pimpen geslagen, nu meer troep dan mooi te noemen maar komt goed... en je hartjes zijn als altijd leuk! groetjes.. Lisa

    BeantwoordenVerwijderen