dinsdag 20 oktober 2015

Vakantie tijd

De vakantie is begonnen. En ik maakte 
een gastendoekje weer wat leuker.
Ze waren in de aanbieding bij de Hema...
en het is zo'n heerlijk snel kadootje.

Afgelopen weekend vierden we dat Ruben 
7 jaar was geworden.
En de taart die over was...werd gewoon als ontbijt gegeten 
de volgende ochtend.
Dat is bij ons vakantie...chaos in vooral het eetpatroon.

Het was een succes deze zelfgebakken 
luchtige chocolade taart....
En we gingen gelijk naar Duinrell 
op de eerste dag van de vakantie...

Ik ben normaal elke avond 
wel een beetje productief , maar
de afgelopen tijd lig ik vroeg op bed, 
dus heel veel komt er niet uit mijn 
vingers....maar ik ga dat deze week 
eens even goed inhalen.

2 opmerkingen:

  1. Leuk zeg, het gastendoekje. Ik kocht een aantal weken terug zo'n badstof lapje met een wafeltjespatroon aan de andere kant. Moeten ook gastendoekjes worden, het is alleen nog steeds een lapje... gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen