vrijdag 15 april 2016

Knippen en naaien.....


Ik kreeg van iemand de tip om een slab te maken 
met van die mega lange slierten eraan.
Die kan je dan makkelijk met 1 knoop achter het nekje
omknopen.....dus ik deed een poging.....en dit werd het.

En ik begonnen aan een nieuwe deken.
Ik weet ook niet hoe ik het moet snappen...
waarom vind ik dat nou zo leuk om te doen?
Een deken? Dekens genoeg in die huis.....
Mijn nieuwe ( oude) kringloop beker van 19 cent 
paste bij de printjes van de lapjes stof.

En gewoon avond aan avond lapjes maken.....tja ...TE GEK
En dan spelen met de stapeltjes en de kleurtjes 
Er weer wat bij, er weer wat af.
Ik ben net een klein kind met een nieuwe pop.


Inmiddels ben ik al de lapjes aan elkaar aan het naaien.
En dat is altijd wel weer een klus,
maar ik kijk uit naar het moment dat ik 
dan flanel aan de achterkant kan doen, en een dun ikea dekbedje ertussen....
En dan maar zitten en doorsteken...allemaal met de hand de
deken afmaken.

Moet ik natuurlijk wel de volgorde in de gaten houden
en niet allemaal verschillende stroken pakken....
wordt vervolgd.

1 opmerking:

  1. Ik herken het wel hoor, het is gewoon verslavend, om zulke dekens te maken. Kleurtjes uitzoeken en prettig bezig zijn!

    BeantwoordenVerwijderen