zondag 29 mei 2016

Wandelen voor vrouwen in nood

Afgelopen zaterdag was het zover.
De 20 km wandeling voor het goede doel, 
de vrouwen van Stichting De Hoop.

Ik was er gewoon een beetje zenuwachtig van.
Had ik wel genoeg geoefend, zou ik het wel halen.
Wat trek je aan, warm weer enzo.
We moesten allemaal iets roze dragen...

Het was geweldig, we liepen een mooie route door 
de Biesbosch van Dordrecht.
We hadden een leuk groepje, en we hadden veel geld opgehaald
met elkaar. En daarom wil ik jullie allemaal
bedanken voor de donaties. Het gaat allemaal 
naar vrouwen die het hard nodig hebben.

Onderweg natuurlijk Berelol. De bemoediging die we moesten schrijven 
waren voor de vrouwen in nood. Die daar in de opvang zaten met
hun kinderen. Maar iemand had de bemoedigingen  geschreven 
voor de wandelaars... Ook hier komt een eind aan.

Er was een high tea aan het eind van de wandeling, 
maar mijn lieve man stond met bloemen klaar...wat charmant toch
En dus ging ik er vandoor. 
Ik had wel bloemen verdiend vond hij, en een MacDonalds ijsje.
Het was een hele vrolijke , roze zaterdag, met inhoud.
Ik ga volgend jaar weer.

2 opmerkingen:

  1. Wat mooi dat je dat gedaan hebt Renee. Ik heb er ook gezeten en er is daar zoveel nood. Dan viel het van mij wel mee. Je bent een kanjer dat je je hebt ingezet voor die vrouwen. Gezegende zondag vandaag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dit verslag, goed om te lezen dat jullie zoveel geld hebben opgehaald en dat je het gehaald hebt!
    Bedankt voor je reactie op mijn blog!

    Groetjes vera

    BeantwoordenVerwijderen