zondag 19 maart 2017

Ik wil zooo graag naaien


Dit leuke meisje was afgelopen vrijdag jarig.
Ze was om kwart voor 5 wakker.....
Wat een feest, wat een heerlijk kind aftel gebeuren was het.

Ik was er druk mee.....meer dan druk als je ook nog vreselijk 
intensieve tractaties maakt. Gelukkig deden de oudste mee met dit 
soort projecten van hun moeder....toch was het eens maar nooit meer.
De hele vrijdag middag hadden we feest, eten met familie en al.
En dan is dit zaterdagochtend...misschien kan ik daar dan nog meer van 
genieten...samen lego friends bouwen. De after party zeg maar.

Ik had al twee weken  ( zo leek het ) niet genaaid.
En daar werd ik helemaal gek van....het was gewoon
groter en groter gaan worden....dus ik deed zaterdag een naaidag.
En ik maakte toch veel.... 
Dit soort vrolijke projecten rolden van de naaimachine af.
Ik laat deze week nog meer zien...
We hebben binnenkort al weer een verjaardag...dus ik zit vast weer 
krap in naaitijd.

1 opmerking: