dinsdag 23 mei 2017

Kleine maaksels

Ik maakte weer een hele partij hartjes van tafelzeil.
Dit krijg je bij een workshop op het eind...
Ik blijf het een heerlijk klein klusje vinden om ze te maken.

Een ander klein klusje was deze slinger.
Ik had het allemaal al half af ergens liggen....
Gewoon nog een bais bandje en af is het.
We gaan over anderhalve week een Pinkster weekend weg, 
met de caravan...dus dit vlaggetje komt daar te hangen.
Voor nu heb ik m even op de krans gehangen....
gewoon om naar te kijken.



Een groter project is deze lappendeken.
De bovenkant is af, maar ik kan maar niet beslissen 
over de kleur op de achterkant.
Het liefst een bonte rood, maar die flanel stof is zo duur.
Dus vandaag ga ik nog even op jacht en anders gooi ik er 
een licht roze flanel erachter....want die ligt hier....
Maar ik kom er niet helemaal uit.



1 opmerking:

  1. Kleine maaksels maar wel heel mooi ...
    De vlagjes hangen nu best gezellig op de krans ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen