donderdag 8 juni 2017

Opwekking 2017

Voor wie t niet kent....opwekking is een christelijke conferentie
tijdens Pinksteren. Er zijn dan op zondag gemiddeld 50.000 mensen 
op het terrein.
De echte bikkels kamperen daar ook. Wat een helden.
Wij kamperen er een camping naast met iets comfort....voor ons mietjes zeg maar.



We hadden het er goed. Een prachtige lezing, geraakt tot op t
bot, en stof tot nadenken. God is goed. Natuurlijk meedoen met het programma
in de grote tent met de kids....quality time met 
mijn kids ( Mees en ik op sjouw in de Zendingstent )
en vooral de aangename tijden met de vrienden groep waar we mee kampeerden.
Wat een rijkdom zo'n weekend. Inhoud en uiterlijkheden, alles was goed.


We gingen dan 's avonds wat drinken met de meiden...
even bijkletsen over de dag. Wat iedereen had gehoord of geleerd.
En groot was mijn plezier.....
Want deze vrolijke tas kreeg ik van een vriend, 
de tekst met Always look up betekent de laatste tijd veel voor me.
En dan krijg ik m.....dank je Jan.
En te gek... ik vond
materialen voor Bible journaling uit America.
Helemaal happy spul van Illustrated Faith

Het was een heerlijk weekend...
Chronisch te laat naar bed, en volop in touw op de camping.
Maar al dat lachen en serieus praten met de vrienden was te gek.
En bekaf erna, maar dat was het waard.
Meer dan waard.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten