zondag 23 juli 2017

Dagje Rotterdam

Het was een groot feest voor mij, om fietsend met
onze hele club naar de stad te gaan.
Vanuit Barendrecht fiets je in een half uur naar het centrum van Rotterdam.
Je kan mij niet vrolijker maken met die ingredienten:
gezin, fietsen en de stad...

Doel was de Laurenskerk....daar deden ze een speurtocht
voor het Jeugdpaspoort. ( ik sjeesde heel snel naar wat winkels
voor een boodschapje..terwijl manlief hielp met de speurtocht)

We doken even de markt op , voor een visje
en wat fruit....Daar zie je toch ook alles langs komen.
Wat een feest om daar even te zitten...


 Ik ging daarna alleen met dit dametje verder...we zijn al een tijdje op 
jacht voor een nieuwe bril....en we zochten nog even verder.
Waarbij we ook de Bijenkorf aandeden ( zoveel make up had ze nog nooit gezien!!!!)
en we aten een ijsje van het Jeugdpaspoort.



We fietsen een stukje om , zodat we door de Maastunnel fietstunnel 
konden fietsen...dat maakte de Rotterdam dag echt af.
Koud was t wel , en nat ook....we kregen de regenbui bovenop ons hoofd.

De dag was om nog meer redenen een succes , omdat ik in
bij een mega grote stoffenzaak in Rotterdam , de extra stofjes vond die nodig 
waren om mijn deken af te maken....

En ik ging 's avonds nog uit eten in Rotterdam 
met de leukste die ik ken.

Ik tel het als een dag met een gouden randje.
Het is gewoon genieten zo.


1 opmerking:

  1. Rotterdam is ook zo'n leuke stad, alsof ik met je meefietste. En waar zit de stoffenwinkel?

    BeantwoordenVerwijderen