woensdag 27 september 2017

Loop je een dagje met me mee?

Loop je een dagje met me mee?
Na het ontbijt en de kids naar school werken....
 begon de "werk"dag met de strijk....


En ging ik verder met de opruim ronde.....
Zoonlief had zijn broodtrommel vergeten.

Een fietstochtje naar het ziekenhuis.....

Om bloed te doneren.
Ze hebben nieuwe donors nodig, doe je mee?
Geef je op via

Eenmaal thuis naaide ik voor iemand
dit slingertje.

Mooie kleuren deze herfst.

Met dochterlief fietsten we naar de Action, 
ze mocht van haar zakgeld deze flamingo lamp kopen.
Eenmaal thuis sloten we de zomer af met
de laatste BBQ

En mijn man verwende de kids met 
Donuts als toetje.....
Dat zou ik als moeder nou nooit doen, maar
ach, die laatste keer zomer he? 
Eenmaal de helft op bed zat ik te luisteren
naar een huiswerk makende zoon.
Morgen heeft hij zijn spreekbeurt.

Ik maakte mijn dagelijkse bijbeltekst af.
Al tekenend werd die geheel en al naar 
mijn zin , meestal ben ik mwa tevreden, nu 
ben ik eens helemaal tevreden.
Toen was het tijd voor mijn bad....
Ik heb een goed boek en we hebben een 
nieuwe badkamer.....tja, dat is een heerlijke combi.
En dan besef je dat er die avond weer een was
gedraaid moet worden....dat gaat toch altijd door he?
Dit meisje lag een avondje in ons bed.
dat is toch ook altijd schattig om ze wakker te maken
en naar de zolder te brengen.
Slaapdronken kinderen...ohhh die zijn zo leuk.



Deze heerlijke dag is totaal niet een gemiddelde
dag, zeer zeker niet. Soms is het taai gevuld met 
moeilijke klussen , of moet een kamer ontmest worden.
Maar deze geniet dag heb ik gewoon vastgelegd,
ik kijk er met genoegen op terug.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten