donderdag 30 november 2017

Feeling Blessed

Gisteren werkte ik weer een dagje voor de kleuterklas.
Ik naaide een aantal pepernootzakjes, die ze mochten 
bestempelen met verf, om ze vrolijk te maken....
Dat pakte natuurlijk weer heel anders uit , zoals met veel
creaties....dat is eigenlijk  het leukst.

En inmiddels heb ik een pannenkoeken bakker.....
Onze zoon van 12 deed dat gisteren op Sint Pannenkoek.
Voel me zeer luxe met zo'n hulp.

Daardoor kon ik deze twee schatjes afnaaien.

Je snapt dat ik het niet erg vind als dat niet verkoopt 
op de wintermarkt.
Maar mocht er eentje overblijven , dan wordt dat een
give away...dus hou het hier in de gaten.

Van restjes maakte ik ook nog deze 2 toilettasjes...
Maar die zijn alweer verkocht.
Het is voor  mij altijd leuk, als ze zo vers van de pers 
onder mijn handen vandaan weggekocht worden.
Dat betekent dat ik samen met iemand dezelfde smaak deel.
Wat is er leuker dan dat?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten