vrijdag 26 januari 2018

Het is een handige speuk

Soms is er iets wat je maakt, wat je eigenlijk 
helemaal niet weg zou willen geven.
Dit kleine slingertje is zoiets.

De Tilda stoffen kocht ik bij de Action, soms liggen ze 
er nog wel eens....de printjes zijn te gek.
Het is zeker niet de beste kwaliteit om 
er iets mee te naaien wat dan ook gewassen moet worden.
Maar een slinger hoeft niet in de was toch?

Het is voor kleine Cathelijne....wauw, wat een naam.


En twee spreuken die al heel lang op mijn lijstje stonden.
Vooral de laatste is voor mij een goede.

Soms als de dag verkeerd is begonnen, 
of als ik een hoop gedoe had met de kids voor
dat ze naar school gaan....dan ben ik zo rond 
half 9 in de ochtend een beetje actieloos.

t Liefst wil ik dan op de bank een serie gaan kijken
maar ik weet dat de was roept en het eten alvast klaar
maken,  dat helpt ook ,  maar dan kom ik er 
soms gewoon niet toe.

Voor zo'n moment is de spreuk...

1 opmerking:

  1. Oh hoe herkenbaar, soms doe ik ook een uurtje zomaar niks in de ochtend, gewoon omdat het niet lukt.. misschien is het wel goed ook, even wat verwerken voor jezelf! En er dan weer helemaal zijn als de kids terugkomen! Dus kijk niet altijd naar je spreuk, hoe mooi die ook gelukt is!

    BeantwoordenVerwijderen