dinsdag 20 februari 2018

Nog een tasje gemaakt....

Af en toe denken er mensen dat ik de hele dag
thuis aan t naaien ben. Nou niets is minder waar.
De afgelopen maanden ben ik steeds in etappes
aan het klussen. 
Boven zijn de deuren allemaal geverfd....en een 
kamer is helemaal opgeknapt. Behang eraf en verven, 
ander bed enzo. 

Van het een kom je in het ander.
Dus nu is het trappenhuis aan de beurt.
Soms zakt de moed me in mijn schoenen, 
maar de laatste tijd ben ik aan het klussen 
met een prachtige podcast (luisterinterview) aan.

als je het ook fijn vindt om ( in het engels )
bemoedigd te worden met allerlei verhalen 
van Christelijke moeders.


Op zondag heb ik dit tasje afgemaakt.
JAAAAA, wat een stofje he?
En wat het nog mooier maakt is de wetenschap....dat het
een oud tweede hands stofje is, van iemands
oude oma. Die oma snapt het....
dit is te gek. En er is meer......ohhh ik zou soms
wel eens opgesloten willen worden , en dan 
alleen maar naaien.........maar nee , dat gaat dus niet.

Vandaag moest ik overblijven op school, 
ik typ dit tussen de heen en weer rij actie van 
turnen door, en meestal ben ik 's avonds 
niet zo productief.....

Je kan ook lezen :
dan moet ik helpen met huiswerk
en daarna stort ik een beetje in, en 
ga ik vroeg naar bed. Het liefst voor 10 uur.

Hoe dan ook, dit tasje kwam wel af.....
en die gaat naar een leuke dame die binnenkort een 
gezellig bezoekje komt brengen bij mij.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten