dinsdag 1 mei 2018

Van alles wat in de vakantie tijd.

Ik heb het vilt er weer eens bijgepakt.....
want dat is zo'n lekker klusje voor bij de tv of voor in de auto.

Dat levert dan dit op....wat een feest.


Helemaal aan het begin van de vakantie had 
onze oudste zoon een klassen BBQ.
Wij (ehhh hij eehhhh ik ) deden het ijs toetje.

Ik heb ooit voor 4 euro een wafelmaker gekocht bij 
de Kruidvat.....op aanraden van een vriendin.
En nu maak ik dus af en toe, feestelijke hoorntjes.

Het is best wel een klusje waar je steeds bij 
moet blijven, maar ik had er nu een laptop met 
een filmpje naast gezet, daardoor was het 
het helemaal geen straf.


En dan onze koningsdag...
wat een heerlijke dag .
We liepen om 7 uur al op de vrijmarkt 
in Ridderkerk , die is toch altijd erg leuk.
Twee tassen vol, met nieuwe slippers voor 2 euro 
allemaal korte broeken voor 50 cent.
En dan ook nog wat andere rommeltjes.
Deze spreuk maakte ik als grapje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten