zondag 1 juli 2018

Zomer maaksels

Soms komen alle kleuren zo mooi bij elkaar, 
dat ik een hele avond kan waterverven.

Ik was mijn aquarel papier kwijt....en ik vond het weer
bij de kastopruiming...dus Hoera HOERA.


Het maakt hele kleurrijke plaatjes.
Daar wordt ik erg vrolijk van.

Bij mij wisselen ( in Renee's crea land dus ) altijd bont en sober met 
elkaar. Het is of het een , of het ander.

En in deze idioot drukke weken heb ik behoefte aan kleur 
voor mezelf. Ik ben ook voor een ander bezig met iets meer
eenvoudigs qua kleur, maar hier knap ik nou van op.

Na de zomer vakantie wil ik graag weer een workshop gaan 
geven, en daar hebben deze kleurtjes mee te maken.
Dus ik ben tijdens een netflix momentje gewoon heel simpel 
aan het haken. Onderweg in de auto ook.
Dat monotone haken is wel heel fijn om te doen.

En het houdt de drukke tijden een beetje in balans.
Dit hoort ook bij de drukke tijden, 
want er komen nog weer kinderfeestjes aan...
En dan doe ik maar iets waar ik blij van wordt en
waar hopelijk de twee meisjes ook 
blij van worden.

Voor de grap maakte ik deze er eventjes bij.
Fijne dag allemaal


Geen opmerkingen:

Een reactie posten