dinsdag 2 oktober 2018

Workshop Handletteren

De workshop voor de dames van de Rank 
bleek een workshop voor dames en heren....
oeps ...foutje van mij.
Dat is natuurlijk een giller aan t begin....
Aat was er bij voor de eerste ronde,  Herman haakte af...die 
durfde misschien niet meer...

Een prachtige lokatie was het ook.
Een klooster in Biezenmortel ( bij Eindhoven)
Dat was nog eens een geweldige workshop plek.

We zaten in het stuk van het klooster waar ook 
een bar in zat.....tja, bier om de hoek zeg maar.




Het ging direct goed...
Een gemotiveerde groep met juffen....
Die kunnen natuurlijk alles al.
Netjes schrijven, creatief zijn, 
het hielp geweldig voor de workshop.
Misschien wel de makkelijkste workshop tot 
nu toe....of zeg ik dat elke keer?

Vijf zakjes voor vijf kleinkinderen...wat lief.


Er waren verhalen over de andere workshops...
de bootcampers kwamen bij ons uithijgen.
We zagen mooie armbanden langskomen, 
en ook bloemschik resultaten.
Ik vond het een gezellige middag .


Dit waren de echte doorzetters.....
Die maakten de zak af nadat ik zelfs terug naar huis ging.




Dank jullie wel lieve dames ( en heer) 
voor de aangename sfeer, de leuke gesprekken
over kinderen, klein kinderen, over reizen en 
natuurlijk over het onderwijs.

Jullie zijn moderne helden , om in deze tijd waarin er 
weinig mensen meer kiezen voor het vak van onderwijzer....
In die tijd geven jullie met hart en ziel les.
Dat is bewonderingswaardig.

Zoals altijd kreeg iedereen een hartje mee...
dat is elke keer ook weer erg leuk.
Hart en ziel....dat past altijd.

Ik dook de file in , en dook er weer uit om lekker in mijn 
eentje ergens te eten. Dat was een verwennerij voor mezelf.
En eenmaal thuis had een buurvrouw Chocolade gebracht.
HOE geweldig .



Geen opmerkingen:

Een reactie posten