maandag 9 juli 2018

Roze tompouce kleuren

Het zijn de kleine dingen die het doen....
zoals deze waanzinnig vrolijke ananas.
Het is helemaal zo moeilijk niet....
toch heb ik wel 15 voorbeeldjes bekeken op internet.
En ik heb 2 probeersels weggegooid.
Maar dan heb je ook wat.

Dochterlief heeft soms een bui dat ze ook 
wat wil maken.....dat werd dit.
Zo simpel en eenvoudig, maar zo leuk.

Ze is er gewoon trots op, deze gaat naar de juf.

Dit plaatje heb ik al eerder laten zien , denk ik.
Maar hier onder zie je wat dat dan uiteindelijk wordt....
Keycords, in vrolijke kleuren.
Met daaraan een "dingetje"

Het maakt het precies af...
En ik moet de plek waar ik het geheel aan elkaar naaide 
toch ook wel een beetje verstoppen toch?

Ik 

Dit is wel erg zoet toch? Helemaal zuurstof roze
of de kleurtjes van een tompouce.
Deze twee gaan naar jarige meisjes....een 
pakketje met veel vrolijkheid.
HOERA lieve vriendinnetjes.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten