maandag 16 juli 2018

VAKANTIE

Het is eindelijk vakantie...wat een heerlijkheid.
Hoewel ik er altijd ook een beetje tegenop kijk 
ben ik blij dat we even zonder schema gaan leven.

Ik dook achter de naaimachine voor een zomervakantie project.

Ik maak deze tissuedozen voor het goede doel.

Inmiddels heb ik al meer dan 20 bestellingen, 
want iedereen wil wel graag het goede doel steunen.

Onze zoons gaan meedoen met 
Dat is een nacht slapen zonder dak ( ja logisch) 
om geld op te halen voor straatjongeren in arme landen.

Ik help hen door deze dozen te verkopen voor 5 euro.
Als je ze ook wilt dan kan je een berichtje hieronder achterlaten 
of ( als dat moeizaam gaat dan kan je mailen op 
rc.maclean@planet.nl )

Je snapt dat zij de afhandeling regelen en door Barendrecht en omstreken 
fietsen en post heen en weer regelen....

Ik maak 's avond in de tuin ook steeds wat klein handwerk.

En ik kocht een mega mooie mok...
die past precies bij deze periode.

Ik maakte een vrolijke ananas.

En dat werd een zeer grappig pakketje 
voor een vrolijk moment voor iemand die 
dat wel kan gebruiken.
En soms zitten we dan samen te naaien.
Fijne vakantie allemaal

2 opmerkingen:

  1. Goed bezig voor het goede doel. Veel succes en fijne vakantie gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk: dat citroentje! En ook leuk: samen prutsen/naaien. Gezellige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen