zondag 30 september 2012

De tandenfee wordt vrachtwagen chauffeur.

Hoera,  eindelijk die tand is eruit. Thijs is al ruim 7 , en het duurde en duurde maar voordat hij ging wisselen. De andere , grote mensentand stond er al achter en die duwde de tand er gewoon uit.
Wetende dat er nu een nieuw ritueel ging ontstaan, heb ik rond gezocht op internet voor iets van de tandenfee. Maar dat was allemaal niet naar mijn zin. En dan was het vanmiddag opeens zo ver. PANIEK, wat nu. Het werd een last-minute project ,maar zeer aardag vond ik .
Hij denkt dat hij heel rijk wordt vanacht maar meer dan een euro gaat het niet worden.
Vandaag ook mijn eerste Granny Squares project afgemaakt. Meer dan dit zat er niet in. Het is zo leuk om te doen maar dat afhechten is een klus....en dan is dit alleen een dekentje voor de poppenwagen , of een kussentje? Maar trots ben ik wel.

Een vriendin vroeg of ik een make-up tasje wilde maken, voor haar dochtertje. Zo leuk om even de vrije hand te krijgen en zo maar wat mini meisjes tasjes te maken. De rode ruit koos ze uit. De rest gaat in de verkoop, aan huis of op een marktje.

2 opmerkingen:

  1. Ha ha, wij hebben ook zo'n dochter hier: Ze is ruim 8 en een paar weken geleden was haar eerste boventand er uit! De tweede volgde snel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee dat je iets doet met een vrachtwagen. Voor een 7 jarige is een euro toch al 'rijk' :D

    BeantwoordenVerwijderen