zondag 23 september 2012

Naar een workshop stempelen



Gisteren heb ik een workshop stempelen gevolgd. WAUW, wat was dat leuk. Bij Kristel van www.vlijtig.blogspot.com . Zij is de stempel koningin van heel blogland en ik wilde graag van haar les. Ook wilde ik haar ontmoeten, haar blog staat bij mij heel hoog in mijn favorieten. Ik heb goede tips gekregen en prachtige voorbeelden gezien, en ben geinspireerd door de mede workshoppers. Vol met mooie ideeen reed ik terug naar huis, gelijk langs de Hema,voor gummen. Op naar meer stempels dit weekend.

1 opmerking:

  1. Hoi Renee,
    Wauw je eigen blog!! Gefeliciteerd. Het ziet er erg leuk uit. Waar haal je de tijd vandaan? Ik zal je in mijn bloglijst zetten, misschien word je dan iets sneller bezocht.
    Groetjes, Ieke

    BeantwoordenVerwijderen