zaterdag 12 januari 2013

Een mooie sjaal voor mezelf

In tijden van crisis, duik je dus eerst je stoffenkast in , voor je wat gaat kopen. Nou valt die crisis hier mee, maar opmaken wat er ligt is een goed streven. Deze stof lag op mij te wachten. Met het mooie kant van de kringloop en wat ouderwetse lintjes maakte ik mijn sjaal compleet. Lekker warm ook nog dat velours.
Ik kocht nog een nieuwe voorraad zeilt voor de tasjes en de tissue dozen. Ik haalde dat in Rotterdam, bij Fabricati   Dit is maar een kleine greep uit het assortiment.
En dan deze prachtige klemmetjes. Die heb ik online besteld voor de workshop van aanstaande woensdag , kalenders maken......hip of brocant.....rara waar horen de klemmetjes bij.
Het komt van de prachtige website Cath Lifestyle  Alles wat je daar ziet wil je hebben. Het komt prachtig verpakt aan , het soort kadootje waar je van smult , en zo leuk en plezierig contact. Kijk ook eens daar voor van die handige en leuke brocante spulletjes.

1 opmerking: