maandag 21 januari 2013

Give Away

 Het is tijd voor mijn eerste weggevertje. Een echte Give Away. Wat kan je winnen?
 Een rits tasje van kitchkitchen zeil. Maat make up tasje.
En een meter cars lint, een meter kant, met rood geblokt lint eraan. 8 kado labels. Een keycord en een sleutelhanger met 2 huisjes van zeil.

Hoe kan je meedoen?
Laat een berichtje achter( hieronder) 1 kans
Wordt volger 1 kans
En plaats een linkje op je eigen blog 1 kans.

Als je het goed aanpakt heb je dus 3 kansen. Wil je in je berichtje vermelden voor hoeveel kansen je meedoet. Heb je geen blog , dan kan je ook meedoen door een mailtje te sturen. rc.maclean@planet.nl
Het loopt tot 10 febr..... op de 11e hoor je wie er gewonnen heeft.
Succes ermee

35 opmerkingen:

  1. Wat een leuke dingen voor een give away. Ik waag een kansje. Ik ben al volger en ik zal dus een linkje plaatsen. (3x kans) LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke give-away! Daar waag ik graag mijn kans voor :-)
    Ik ben volger geworden en ga je give-away vermelden op mijn tabblad give-aways, ik ga dus ook voor de 3 hihi.
    Groetjes Frullemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik waag twee kansjes :) (ik zou voor eed derde willen gaan maar weet niet hoe ik link moet plaatsen)
    Ik word zeker en vast volger :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, daar doe ik zeker aan mee.
    Ziet er zo vrolijk uit. En ik word meteen volger.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk ik ga je volgen en doe graag mee1 Ik vind het leuk als je ook bij mij komt kijke en volgen
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke give away, ik doe graag mee en zal ook een linkje plaatsen. Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow! Amazing! Super!
    Please enter my name...
    I am follower
    I post in my sidebar....
    http://lapappilon.blogspot.com/
    lapappilon@gmail.com
    3 kans
    Hugs
    Eva from Serbia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wouw wat maak je leuke dingen. Ik doe heel graag mee. Ga je ook volgen en ga een linkje voor je plaatsen. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Renee,
    wat leuk al die kleine extra wedstrijden, helemaal spannend!!!
    Mooie blog heb je en erg gezellige leuke workshops. Ik heb nu alweer zin in de volgende.
    Ik doe mee en ga voor de drie kansen!
    Groetjes angela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe ook graag mee! Voor 1 kansje, want ik heb geen blog. Wel tof dat deelnemen ook kan zonder blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik doe mee voor 3 kansjes:)

    groetjes linda

    neem je ook een keer een kijkje op mijn blog?
    www.creasnuf.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. He Rene, natuurlijk wil ik ook mee doen! Ik ga ook volger worden, ff utzoeken hoe dat moet want ik ben een leek wat dat betreft! Heb je net gemaild over een workshop ;) Dus twee kansen ,

    groetjes Willeke Schenkel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik waag een gokje voor deze super leuke give away! (1 kans ;)
    Ik zal ook een linkje op mijn blog zetten (1 kans ;)
    Ik heb zelf ook een give away lopen, misschien dat je interesse hebt.. Je kunt zelf kijken wat je ermee doet ☺

    Liefs flo

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik doe graag mee. En heb je linkje ook geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke give-away! Ik doe graag mee!
    Groetjes, je nieuwe volger

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beste Renee,

    Kans 1: (reactie op je bericht)
    Kans 2: (ik ben volger geworden, alhoewel je mij beter kan mailen op mijn upc-account)
    Kans 3: (ik heb je een mail gestuurd want ik heb geen blog)

    En....
    Kans 4: (ik heb een link op mijn Facebook geplaatst) :-)

    En nu maar de winmodus in.

    Groetjes,
    Nanna

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk, ik heb gedeeld via FB en Twitter!

    Groetjes,

    Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Renee, ik ben volger geworden en ik maak graag kans op je give away met 2 kansen!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Joepie, Tantanne doet ook graag mee!
    Ik maak me volger en maak reclame op m'n blog!
    www.tantannes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke blog, gave give-away, mailtje is onderweg!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik doe graag mee en ga natuurlijk voor drie kansen ;-)
    Leuk in ieder geval dat je dit organiseert!
    Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een ontzettend leuk tasje! Daar doe ik graag voor mee. Ik ben net follower geworden, en dus dit berichtje, dus 2 kansen. Ik heb zelf geen blog, dus een linkje plaatsen gaat niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

  24. wat een leuke give-away zeg!!

    ik doe graag mee voor 3 kansen,
    ik ben ook net een blog begonnen = www.pippie1.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat leuk zeg!

    Ik doe mee door dit berichtje en ik ga volger worden!

    liefs,
    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ben volgertje geworden, heb hier reactie gegeven, maar heb geen eigen blog, dus zou ik zeggen: 2 kansen. Maar als ik de reacties bekijk, kom ik wat in verwarring. Als je geen blog hebt, word je dan verondersteld om je een mailtje te sturen om ook drie kansen te hebben ? Ben effe de kluts kwijt...
    'n vrolijke groet,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. er zijn mensen die bij mij komen kijken maar die totaal nog geen google account hebben, die mensen kunnen mailen en mogen zo ook mee doen. De meesten laten een reactie achter hier, dus dat doe jij ook voor 2 kansen....prima, leuk dat je mee doet

      Verwijderen
  27. Nou, daar gaat ie dan:
    Dit berichtje is de eerste kans. En dat ik me zometeen aanmeld als jouw volger is de tweede kans. Als beginnend blogster weet ik nog niet zo goed hoe is een linkje moet plaatsen, dus ik blijf dan voorlopig bij 2 kansen steken......
    Groetjes, Malotte

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een mooi pakketje, Ik doe graag mee voor 3 kansen.

    Ik heb momenteel ook een giveaway,
    Doe je ook mee?

    Groetjes Michaëla.
    http://michatjuhs-hobbyhoekje.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuke give-away.
    Graag wil ik een gokje wagen.
    Heb me aangemeld als volger.
    Groetjes
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Zo mooi, het kriebelt al als ik al dat moois zie! Ben ook maar direct volger geworden, altijd leuk om mee te lezen en te kijken! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen