woensdag 20 maart 2013

Langzaam dagje in huize Hage

Vandaag kwam de post binnen met een envelop vol heerlijkheid. Gewoon zelf besteld en betaald hoor, maar wat een feest toch. Ik bestel de stoffen foto's bii     www.nostalgie-brocante.nl. En ze pakken het zo leuk in en er zat zelfs wat extra's bij deze keer....neem er eens een kijkje...eigenlijk is alles leuk.
Onze dochter die nooit gel in haar haren heeft, besloot dat vandaag toch maar eens te doen . De hele gelpot leeg, en alles plakte natuurlijk. Maar ik zat natuurlijk achter de naaimachine.
De etuitjes hieronder maakte ik voor een buurjongen en...
........ iemand met veel liefde voor de kever auto. Ze vonden het allebei erg leuk.

Wat ik vandaag maakte is nog niet af...dat komt nog.

3 opmerkingen:

  1. Mooie etuitjes. En ja, gelpotten die ineens leeg zijn dat herken ik. (2 jongens) Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whaaa ze wil vast kapster gaan worden..leuke foto hoor.
    Mooie etuis heb je gemaakt ♥
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen