woensdag 6 maart 2013

Masking tape uitprobeersels

Bij de Wibra zag ik gisteren dit leuke masking tape.....voor 79 cent twee rolletjes....wat goedkoop.
En nu ik helemaal nuts wordt omdat ik niet kan haken of naaien of andere kleine naaiklusjes kan doen...werd het oefenen met dit tape. Manilla Labels heb ik in overvloed, nog zo'n 700, dus ik ben nog wel even bezig.
 Het voelt goed om toch iets te maken, al is het maar klein.
Ik ging naar de Wibra omdat ik getipt werd door een vriendin over het kant....5 meter voor 1,49.
Dat is ook erg aantrekkelijk. Ik denk dat ik vandaag nog wat meer ga halen als het niet al op is.
 
 Een soort van ziekenbezoekje kreeg ii, en allemaal kadootjes daarbij. Heerlijke koeken en goede sinasappelen...en deze broche, met de spreuk: een dag niet genaaid is een dag niet geleefd....Mee eens Willemien, en bedankt.
En al deze speldjes liggen klaar om afgemaakt te worden en het jeukt om er aan te beginnen ...maar helaas , dat moet nog even wachten. Geduld oefenen....waardeloos.

9 opmerkingen:

  1. Toch lekker bezig. Heerlijk toch? Ik vind de labeltjes erg goed gelukt. Groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat tape is ook zo'n leuk spul ;) Gelukkig vermaak je je wel nu je niet kan haken of naaien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De tape van de Action heb ik gescoord, van de Wibra nog niet. Ik ga toch maar eens kijken, labels heb je nooit genoeg! Je labels zijn super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ook die van den Action, in de Wibra zag ik ze nog niet....maar ze zien er hetzelfde uit en hebben dezelfde prijs......bij dezelfde groothandelaar aangekocht denk ik!
    Mooi hoor, je labeltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, dat kant heb ik ook gescoord, heb eigenlijk al spijt dat ik er geen 2 genomen heb!

    beterschap met je hand.
    enne doet Willemien nog iets met haar creativiteit en haar blog verder?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dieeee labels zijn zoooooo leukkk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Morgen ook maar even naar de Wibra!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. There arе some exceρtіonѕ, busіness though.
    We leave nο child bеhind, anԁ іt's made me a better understanding of what bail bondsmen do or how bail bonds work in the farms.

    Feel free to surf to my weblog engine internet marketing ppc search

    BeantwoordenVerwijderen