woensdag 11 september 2013

Gastendoekjes

 Wie kent het niet ? Van die onverwachte momenten waarop je een kadootje nodig hebt.
Met dat in mijn achterhoofd maakte ik deze 3 gastendoekjes.
Tussen de tasjes door en gewoon omdat ik even iets makkelijks wilde doen.
 Maar van voorraad komt niks, want ze zijn alle 3 al voor dit komend weekend....
Een jarige buurvrouw, een vriendin en een lieve schoonzus.
Nou ja, dan maar weer verder met de tasjes.
 Voor een bestelling wilde ze bont, deze is niet extreem bont , maar wel mooi geworden.
Dus dan heeft ze extra keus.
 Achterkant is veel rustiger.
Alle drie zo op een rij maakt het me trots dat ik dit allemaal kan, en wat een vrolijkheid.
Het is hier thuis nog steeds tobben met een huid infectie, ik doe mijn best om de moed erin te houden.
Lukt niet altijd maar met dit soort vrolijke beelden kom je een heel end.

6 opmerkingen:

  1. Succes met alles. De tasje zijn echt favoriet. Ik vind ze zo leuk! En het is inderdaad een hele kunst, dus je mag best trots zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je mag er echt trots op zijn , knap! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super vrolijke tasjes maak je toch.
    De gastendoekjes zijn leuk om kado te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk die gasten doekjes tip, dank je wel, en de tassen zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk idee die gastendoekjes!!
    Niet alleen om cadeau te geven maar ook om zelf te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat vind ik ook het leuke aan bloggen Renee, niet alleen het delen van leuke en mooie dingen, maar het helpt soms ook om mezelf net even wat op te peppen!!

    BeantwoordenVerwijderen