zaterdag 7 september 2013

Zelfmaak tas voor Mees

 Bij de kringloop kocht ik deze nieuwe Heineken tas.
 Dat werd een nieuwe schooltas voor onze jarige Mees.
Met de printer maakte ik letters die ik overtrok op vilt .
Uitgeknipt naaide ik die op de tas.
Had ik waarschijnlijk beter en netter met de hand kunnen doen....maar het was een haast klusje.
 Hij kreeg veel leuke dingen maar deze sprong er voor mij en hem wel uit.
Van een creatieve buurvrouw.....Kijk eens bij haar, op Mirre, een leuke website
 De traktaties voor de juffen en de meesters.
Bere simpel maar de leuke stickers van de V&D maken het af. 

 En voor de kinderen van groep 4 een pen met een tekst, en de snoepsleutel eraan.
Ik koop dan de pennen bij de Wibra, ( kost maar 80 cent voor 10 pennen)
Dan draai je het dopje eraf, en je print een tekstje. Die rol je op en stop je erin.
Het idee komt van de dames van Craftology
 Bijna niet te lezen maar er staat in .
Mees is 7 jaar geworden. Feest.
En met de zelfmaakvlaggetjes waren we helemaal klaar voor zijn speciale dag.
Lieve Mees, op naar een mooi jaar.

4 opmerkingen:

  1. Leuke spullen allemaal. Maar die pennen vind helemaal super. Heb je die zo laten maken? En waar als ik zo vrij mag zijn om dat te vragen.
    Groetjes en een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hallo jojo

      ik heb er een beetje meer bijgeschreven, dan is het hopelijk duidelijker.
      bedankt voor je reactie, leuk om te lezen. ik ga ook eens bij jou kijken

      Verwijderen
  2. Allemaal LEUK Renee, de tas, de traktatie voor leerkrachten en kinderen, de site van Mirre. Bedankt voor je reactie op m'n blog, doet me goed om zoiets te lezen! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gezellige blogpost Renee! en wat een leuke tas is het geworden.

    BeantwoordenVerwijderen