woensdag 16 juli 2014

Soms voel je je de koning te rijk.....

'
Ik voel me dan wel eens de koning te rijk, als iets lukt wat zoveel mogelijkheden geeft.
Dat ik dan opeens een ander model etui kan maken.
Want dit is wel een wat meer jongens model.
Jordy is jarig en hij gaat na de vakantie naar groep 3....
dan moet je toch een etui.
Ik had een mooi rood lintje door de rits....
maar ik denk dat hij een cars lint veeeeel leuker vindt.
Voor een aantal schoolmeesters en juffen maakte ik, in opdracht, 
deze bedankjes.
Een hart sleutelhanger, met een stempelkussentje en een hart stempel.
Maar als je goed kijkt, dan zitten er ook sterren sleutelhangers bij, 
en daarmee ook sterren stempels en kussentjes.
Wat een vrolijk geheel, en Marjolijn maakt zo veel mensen blij hopen we.
En ik was de koning te rijk met dit kado....
JAWEL, gekregen.
Van die creatieve tante.
Zelfs de binnenkant is netjes afgewerkt.
Ik ben er heel blij mee , lieve tante.
Bedankt.




6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kadootjes heb je weer gemaakt! En wat een mooie tas heb je gekregen. Super! Ik raak elke keer weer geinspireerd door je creaties en probeer er idd mijn eigen draai aan te geven. Leuk hoor!
    groeten, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, die etui is SUPER!!!
    En je bedankjes zijn ook geweldig, goed idee!
    Wat een mooie tas, die kan mee op vakantieeee! :-)
    -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je dat allemaal doet, dat geeft veel voldoening denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een boffert ben jij met die super leuke tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk dat iets nieuws goed lukt. Een stoere etui!
    Wouw wat een mooie tas, hier ben ik zelf ook mee bezig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er allemaal weer super uit Renee!!
    Enne je tas van je tante: i like ♥! Veel plezier er van!
    En nu langzaam aan genieten van vakantie....

    BeantwoordenVerwijderen