zondag 13 juli 2014

Tas voor de juf af....

Er is een juf op school die nogal van bont houdt. 
En ze heeft inmiddels alle 4 de kinderen in de klas gehad.
En volgend jaar krijgt Elisabeth haar weer....
Dus ik maakte van een oud schilderij van de Kringloop....een tas.
Oorspronkelijk bedoelt voor mijn moeder...
Ik maakte er een kussen van, maar zowel mijn man 
als mijn moeder vonden het vreselijk. Dus weer uitgehaald...
Ik heb er nu veel van weggeknipt, ook om het recht te krijgen....
Hopelijk vindt de juf het wel leuk om te krijgen.
Anders mag ze iets anders uitzoeken......

6 opmerkingen:

  1. Nou volgens mij mag de juf heel erg blij zijn! Ziet er super leuk uit! Groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het echt heel mooi om oude borduurwerken te gebruiken voor iets nieuws! Mooie tas dus. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een verwennerij voor de juf, ze zal zeker blij zijn met zo'n mooie tas. Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben ook juf.
    En ik hou van bont.

    Als jouw juf de tas niet leuk vindt,
    is ze heel welkom hier bij mij.

    Toevallig heb ik net van een bont geborduurd jachttafereel een XL kussen gemaakt, iedereen hier is gek erop . Kijk maar:
    http://homeiswherethedachshundis.blogspot.be/2014/06/jachttafereel-en-kaffe-fassett.html

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als ik de juf was zou ik er superblij mee zijn! Prachtige tas!!

    BeantwoordenVerwijderen