donderdag 11 december 2014

Immanuel


Het zijn de donkere dagen voor kerst.
En oooo wat een heerlijke tijd voor creativiteit.
Ik reed naar de Action en kocht een dik doek van 50 bij 50.
Dat kost dan ook helemaal niks.
Ik schilderde er een tekst op.
Immanuel God met ons.
Dat is toch wel  een beetje een samenvatting van waar het 
kerstfeest over gaat.
Ik had de tekst wel eerst met potlood opgeschreven hoor.
Anders kom je niet uit met je letters.

Ik maakte met een ijzeren prikker allemaal gaten 
en heb daar de lichtjes van de Action in gedaan.
De kleur is warm wit, en dat is een groot verschil met andere 
led lichtjes...daarbij lijkt het net soms of er een vliegtuig
moet landen of zoiets....zo fel wil ik het niet.

Ik hing er wat sterren bij, en de gefiguurzaagde letters
die had ik al een paar jaar....
Het is een sereen hoekje in dit lawaai huishouden. 

Met diezelfde 95 cent lampjes maakte ik ook 
deze schaal op tafel.


Ik haalde mos en oase bij de Wibra en de rest kwam uit 
de voorraad kerst spullen. 
Een tak omhoog en wat vogeltjes geven het een wat minder plat effect.
Dat heb ik ooit eens op een groen workshop geleerd, 
en dat pas ik dan toe, die ene keer in het jaar.....

Mooie kleurtjes vooral 's avonds....

6 opmerkingen:

  1. Echt gezellig. Goed idee om zo met lichtjes een mooie kersttekst uit te lichten.

    Veel plezier bij de verdere kerstvoorbereidingen, Margaret & Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zeg!
    Inderdaad donkere dagen voor kerst, gezellig om dan binnen lekker bezig te zijn!
    Veel zegen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee om de lampjes in een canvas doek te steken!
    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet het er prachtig uit!
    groet, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Renee, prachtig allemaal. Maar je kerstkaart TOP.
    Helemaal gelukt en heel creatief. Krijgt een ere plaats.....
    T.Henriette

    BeantwoordenVerwijderen