woensdag 31 december 2014

Rood wit en blauw voor jou JARNE

 En toen was Jarne Simcha er ...een super klein zoontje van 
mijn vriendin Willemien
Ik wist natuurlijk al een tijdje dat hij eraan kwam!!!!
En ik was ook al op tijd begonnen hoor...
Ik wist dat rood blauw de kleuren van de kinderkamer zouden zijn...
Dus dat was een vast gegeven.....

Ik ging voor een speelmat.
Dat leek mij altijd heel handig...gooi er wat speelgoed in.
Koord dicht trekken en klaar.

Maar nergens een patroon, niks te vinden.
Er is vast wel een kinderknippie ergens waar zoiets 
in staat ...maar ik had m niet.


De uitjes had ik van Pinterest...die leken me zoooo leuk.
De een zit vol met rijst, de ander met een belletje. De meesten zijn scheel, 
maar er kijkt er ook eentje omhoog.
Er zit er eentje met knisper bij , en een paar met andere vleugeltjes....
Veel hand werk kan ik zeggen.

Maar dat kleed ....aaaahhhh daar ging nou echt niks vanzelf bij.
Naalden gebroken, er niet meer door komen, andere naalden halen.
En dan nog niet eens af....

Koord van thuis, was te kort, dus op de visite ochtend nog naar 
Wesdijk ( hier in de buurt) 2 meter koord gekocht....bleek ook 
te kort....toen maar naar de Phoenix...vast ook wel langer koord....

En dan voel ik me wel heel suf om dat nog op de cadeau tafel 
in die winkel af te maken....
Het wilde gewoon niet....
( ik heb nu zo'n deken liggen die ook niet echt wil......
misschien is dit toch niet de beste tijd om te naaien)

Maar het allersufste is
Eenmaal daar op die inpaktafel van die winkel...
blijkt er ergens een stukje gewoon nog niet afgenaaid.
Dus ik ga hem, en daarna heb ik hem gelijk weer mee
genomen, gewoon weer terug , om af te maken.

Het idee was dus beter dan de uitvoering denk ik maar.
En ach , dat kleine mannetje komt er ook wel zonder mijn 
speelkleedje, hij heeft een heerlijk plekje bij zijn familie
Op naar een leven vol vreugde , lieve Jarne.


4 opmerkingen:

  1. http://emmaenmona.blogspot.be/2011/06/speel-en-go.html. Misschien heb je hier wat aan....
    Enne...alle goeds voor t nieuwe jaar!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar wel een mooi cadeau en het is in ieder geval met veel liefde gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, die uiltjes zijn echt megaplezant.
    Hopelijk is je speeldeken uiteindelijk in orde geraakt, ze ziet er toch heel mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaaargh, eigenlijk moet je zo'n mispunt van een project gewoon helemaal opnieuw beginnen. Het gebeurt mij ook wel eens... Het grote voordeel is nu, dat je weer een gelegenheid hebt gemaakt om snel nog eens naar je vriendin terug te gaan. :-)

    BeantwoordenVerwijderen