vrijdag 29 mei 2015

Slinger Lichtgroen

Afgelopen week bij de KWANTUM geweest.
Via Instagram was ik getipt dat zij mensen zochten om te naaien
met de nieuwe collectie stoffen.

Nou dat wilde ik natuurlijk wel.
En de nieuwe stoffen zijn inderdaad mooi, hip, vrolijk en verfrissend.
Wat een snoepwinkel...en dan ook nog 6 meter te mogen meenemen.

Ik begon met een Zweedse slinger.....dat is vast niet de officiele naam.
Maar die vlaggetjes zie je wel vaak uit de Scandinavische hoek komen.

Ik gebruikte de stof Joannie Lichtgroen
Eerst een mal van papier tekenen. Dan op de stof leggen.
Daarna knippen en naaien. Natuurlijk keren.....en dan kan het Baisband er tegen aan.

Ik koos er voor om ook nog een paar sterren van vilt erop te naaien.
Daarmee werd het net wat leuker vond ik .
En eigenlijk wil ik er nu nog kussentjes voor op de bank bij 
maken.....maar ja....Een ander stofje van de Kwantum roept ook.......
Wordt vervolgd


3 opmerkingen: