woensdag 20 mei 2015

Stoffen ontploffing

In het hoekje van onze klepbank.....
precies op die ene plek waar niemand zit...
naast het plekje waar ik altijd naai....
Daar onstaat elke keer weer een bult met stof. 
Met dingen die af zijn. Met stofjes die geknipt zijn.
Met lint en klitteband...met rotzooi.
Want een verdwaald tijdschrift vind ik er ook wel eens onder.

Ik ben , zoals altijd, weer met 6 dingen tegelijk bezig.
Het zijn huisjes van zeil voor de kinderen van mijn klas....30 dus.
Wel leuk, want we werken over huizen, bouwen en meer....dus zo'n huisje past.

Slabben voor kraamvisites...die moeten er ook komen.

En die slabben worden echt super leuk.
Af en toe ook een kroel of label doekjes erbij. 
Ik ben dan helemaal happy met een voorraadje.

De meisjes variant, moet nog wel even gestreken worden.

En er ligt ook een hele stapel stof voor een geheim project....
Dus dat wordt vervolgd.

2 opmerkingen:

  1. Zo goed bezig. Wat een leuke projecten. Groetjes Mariettte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het stapeltje laat zien dat je een bezig meisje bent. Heerlijk dat jij je nooit hoeft te vervelen met al die creatieve ideeën. De slabbertjes zijn echt schattig.
    Ik ben benieuwd waar je nog meer mee bezig bent.

    Veel naaiplezier, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen