donderdag 20 augustus 2015

De was kan de pot op

En dan is het opeens zo'n moment van 
IK WIL NAAIEN
Dan heb ik bijna 3 weken dat mooie duitse vriendje niet 
aangeraakt....mijn lieve Pfaff...dusssss
Het kriebelde al, mijn hoofd vol met ideeen...
Dus terwijl er een mooi muziekje opstond 
en de kids lief aan de strijk kraal maak zaten....GAF IK TOE

De was moest gewoon wachten.
Al die projecten die eigenlijk ( qua tijd)
voorrang hebben, die gingen in de uitstel stand.

En ik begon aan een tas, en wel een leuke en bonte tas.
Met 1 kind minder en een man die weg is, 
voel ik me vaak net een student....
Dus de andere kids eten vanavond tosti voor de TV
een feest voor hen....zeldaam , we doen niet zo vaak tosti's.
Voor mezelf maak ik roerbakgroente met een soort conimex smaakje
Geweldig makkelijk en lekker, en dan naai ik daarna
gewoon nog even door.
Ik wil de tas een beetje dikker....dus er gaat wat fiberfil tussen...
Dat is nog nooit een echt succes geworden, dus ...spannend.

2 opmerkingen:

  1. Oh wat heerlijk...veel plezier straks met pfaff!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gewoon toegeven! De was en de complete maaltijden en dat soort dingen komen een ander keertje wel weer!

    BeantwoordenVerwijderen