zaterdag 29 augustus 2015

Orde in chaos




Orde in chaos ...wauw, dat klinkt als een serieuze zaak.
Nou , ik lach erom, want het is de afgelopen week 
een behoorlijke chaos geweest . In het huis, want ik kwam niet 
echt helemaal door de vakantie was heen.
In het opstarten van alle activiteiten was er ook chaos.
En dan in mijn hoofd ook. Ik had wel erg veel waar ik 
wat mee moest. Vergaderingen gelijk, lijstjes shoppen ( want zoonlief doet aan voetbal)
en zo was er flink wat chaos.
En heus , zoiets komt wel weer goed.
Per dag gaat het wel weer wat beter....
Ik ben soms gewoon tussendoor even wat stapeltjes aan het knippen.

Dit hier boven wordt weer een roze mint dekentje.
Deze keer voor een kleine meid , die Elise heet.
Over een paar weken breng ik het dekentje zelf 
naar Canada, en dan knuffel ik met haar.


Van oude hawai slingers maak ik nieuwe haar elastiekjes.
Een combinatie maken van opruimen en wat creeren.
Heerlijk dat ik dat allemaal in huis heb.
Vandaag ga ik met de kids naar een rommelmarkt( niet te veel kopen...weer meer chaos)
en we gaan appels plukken....de delcorf appel is rijp....Rennen.


2 opmerkingen:

  1. Leuke stiekjes!
    Daarom vind ik opruimen zo lastig, van alles zou ik ooit nog wel eens iets kunnen creeren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo heet dat dus: creatively organised. Die ga ik gebruiken op mijn chaotische momenten, want dat is zo herkenbaar.
    Met alles wat je om handen hebt, is chaos gewoon wat er een beetje bijhoort. Maar aan alles wat je maakt en toont, komt het toch altijd weer goed met die chaos.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen