woensdag 11 november 2015

De schaar erin.

Ook het tweede paar moest eraan geloven.
Oude zwarte laarzen , die ik maar niet weg wilde gooien.

Deze maakte ik met een bochtje, leek me wat netter.
En dat lukte prima....hoewel ook bij dit paar de rits weer scheef ging.
Je zou zeggen, die fout heb je al een keer gemaakt....
maar nee hoor, ik deed het gewoon nog een keer.


Verder ben ik met een vriendin naar Dordrecht gegaan.
Naar het koffie huisje nummer 38, want daar bakt Martine 
van Heel Holland Bakt voor...helaas was ze er niet.

Ik kocht nog maar eens een Rice beker, en deze keer ook 
een paar van die leuke lepeltjes.
Dat was bij KIND zo BLIJ...ook de moeite van het neuzen waard.
Er lag ook prachtige Petit Pan stof...van dat mooie Belgische merk.....daar ga ik 
een projectje bij verzinnen...en dan ga ik terug hoor.

En ik maakte nog weer twee Make Up tasjes....
wat een heerlijke kleuren....
Ik kreeg het lapje van iemand die in het buitenland 
gaat wonen....zij kan niet alles meenemen....
En ik kreeg de stoffenvoorraad, wat een feest.
Zeer bedankt Jantine, het ga je goed .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten