zondag 15 november 2015

Sinterklaas GIVE AWAY

Afgelopen week heb ik tussendoor kleine versieringen 
zitten maken voor de Sint.

Ik maakte die zwarte Sinterklaasjes van zwart vilt en daar achterop 
strijkfolie van Lennie-flennerie

Dat werkt super makkelijk, alleen is het wel precies knippen.

Naast de zakjes ( een soort herbruikbaar pakpapier , milieu vriendelijke inpakservice )
maakte ik deze Banner....een beetje subtiel....eenvoudig.
lekker rustig passend bij mijn interieur.

En dan begint het grote verkleed feest.

Het zwart met lichtblauwe sint op het dak tafereel
dat maakte ik vorig jaar al, of nog een jaar daarvoor.
Dat was een workshop....geweldig vind ik het nog steeds.

De slinger is wel een piete werkje....
Heel veel knip werk, en veel geduld.

Bij het verkleden doet Ruben gelijk maar alle 
pakjes aan...we hebben er nog al wat.
Zondagochtend hebben we laat kerk , en ze zijn hier
al tijden idioot vroeg wakker....half 6 dus.
We hebben dan een mega lange ochtend.

Ik zit wel met mijn hoofd in Frankrijk...wat een verdriet daar.
Wat een moeilijke tijd.

Deze Banner heb ik twee keer gemaakt....
En ik wil deze weggeven.

Ik doe er voor de verrassing ook nog wat lintjes en andere
 leuke dingen bij,

Je kunt reageren , dan doe je mee.
Soms lukt het niet om te reageren...
dan mag je mailen:
rc.maclean@planet.nl
Je mag ook via Instagram melden dat je meedoet.

Op 1 december zal ik iemand trekken , 
dan is je verrassingspakketje nog voor 
pakjes avond binnen.




19 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige Sint versieringen, erg leuk hoor!
    En wat gepriegel dat knippen, knap hoor!
    En wij zitten ook met ons hoofd in Frankrijk, doodeng allemaal!!
    We steken maar wat extra kaarsjes aan voor de slachtoffers.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk gedaan . ik had vorig jaar al wat Sint en pietjes gehaakt. Ga nu nog maar wat na apen van jou. Die zakjes zijn erg mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk gedaan . ik had vorig jaar al wat Sint en pietjes gehaakt. Ga nu nog maar wat na apen van jou. Die zakjes zijn erg mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke versieringen. Ik doe graag mee!
    En inderdaad, wat erg he, in Frankrijk... We bidden voor ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe graag mee, leuke ideeen heb je altijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook hier gaan we vanmiddag onze huis gezellig maken voor Sinterklaas. Ook al gelooft Maud niet meer sinds dit jaar, is het goed om mijn gedachten te verzetten........#prayforparis
    En wat extra versiering kunnen wij altijd gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook hier gaan we vanmiddag onze huis gezellig maken voor Sinterklaas. Ook al gelooft Maud niet meer sinds dit jaar, is het goed om mijn gedachten te verzetten........#prayforparis
    En wat extra versiering kunnen wij altijd gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook hier gaan de gedachtes regelmatig richting Parijs... maar er is ook tijd om met de kindjes te knutselen voor de Sint!
    Ik vind je banner superleuk!! Past ook erg goed in ons interieur!!
    Lieve groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk!! Ik doe heel graag mee, vind hem erg stoer!!
    Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuke banner!! Hier in huis zijn ze ook al helemaal hieper de pieper van het hele Sint-gebeuren... Ik doe graag mee.

    Nog even iets anders: zag je bij de Action ook de adventskastjes? Heel leuk! Ik weet dat jij ook elk jaar met je gezin toeleeft naar het Kerstfeest. Mbv dit adventskastje en het boekje: 'Wij zien Hem dichterbij komen' werkt dit vast goed.

    groeten, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een sfeervolle versieringen! En chapeau voor je knipgeduld?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oei, oei. Snel een berichtje schrijven in de ochtendspits, vraagt om foutjes. De "?" Moet natuurlijk een ferme "!" zijn. Of een dikke duim.

      Verwijderen
  13. Vraagt inderdaad om engelengeduld, het mooi knippen van vilt, maar het resultaat is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Renée! Wat mooi! Je hebt volgens mij engelen geduld! :D ik doe graag mee, liefs Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik doe ook mee. Zo leuk, om het huis te versieren rond een thema.
    Dit jaar zitten Sint en Advent wel dicht op elkaar, dus ook even 'dubbele' versiering!

    BeantwoordenVerwijderen