zaterdag 9 januari 2016

DANKBAARHEID en de vertaalslag

Afgelopen maanden ben ik steeds weer verrast door andere
mensen. Zij kwamen tassen met kleding brengen.
Er waren er die heel de stoffenvoorraad aan mij 
overdeden. ( WAUWIII wat was dat aangenaam)
Ik kreeg een bult aan tassen met leuke spullen
voor het goede doel....ik zou wel weten waar het heen kon. 


Elke keer weer was ik er zo blij mee , en 
zo dankbaar. Het is ook zo fijn vanuit de recylce gedachte.
Laten we niks weggooien, er is vast nog wel een bestemming voor.

En nu , in het nieuwe jaar....hebben al die tassen mijn voornemens gevormd.
 Ik liep er al een tijdje mee te stoeien. Plannen die meer en meer vorm krijgen.
Vanuit de dankbaarheid voor al het leuks wat langskwam.

Ik wil een aantal voornemens vertellen en gewoon delen...
Dan kan je meeleven en kijken of je er ook wat aan 
hebt , of misschien wil je wel meedoen.



#Ik ga meedoen met een wandeling, om geld op te halen
voor  kwetsbare vrouwen . Via de organisatie De Hoop.
( als je HIER klikt dan kan je kijken....of je ook mee wilt lopen
of dat je misschien geld via mij wilt doneren of gewoon , om even te neuzen)

#Daarvoor ga ik 2 goedkope workshops geven.
Om geld op te halen voor dit doel.

I.p.v 17,50 is de workshop nu maar 10 euro , 
En alles daarvan gaat naar dit goede doel.

En je mag dan alles maken wat je wilt van tafelzeil.
Bijbelhoes, hartjes, rits zakje ( make uptasje) 

Datum :
donderdag 18 febr. om 20.00
Woensdag 24 febr. om 20.00

Van harte welkom, we gaan er een leuke avond van maken.
Er kunnen 6 dames max terecht die hun eigen machine meenemen.

Geef je op via rc.maclean@planet.nl
En er zal ook een verkoop van andere spulletjes die ik gemaakt heb.
Ook dat is voor het goede doel. 



#Ik ga ook meedoen met een verkoop op een grote markt 
voor een ander goed doel.
Het gaat dan om de Care Foundation, 
een doel waarbij veel arme Roemeense kinderen 
geholpen worden.

Dus heb je zin in een rommelmarkt/verkoopdag....dan welkom op 
zaterdag 27 febr. in Rotterdam.
Klik HIER voor meer informatie.

#Ik ga ook nog een ander goed doel helpen met 
een workshop...dat hangt nog even in de lucht, maar dat wordt 
super spannend...HANDlettering...mooie Kaarten/posters maken.
Daar hou ik je van op de hoogte.


Dus het begin van dit jaar is alles behalve saai...volop actie en 
veel plannen....Doe mee, laat van je horen wat je ervan vindt.
Wellicht heb je rommel....dan kan dat via mij ook naar 
de markt van de 27e...breng het langs...

Soms word ik wel eens kriebelig van veel plannen
van anderen. De ambities van andere mensen kunnen mij niet 
altijd bekoren. Wellicht krijg je nu ook een kriebelig gevoel
 bij al mijn plannen....Niet doen hoor.
Het zijn kleine ambities van een doe het zelf naaister
die van haar spullen af moet, en die heel dankbaar is
voor alles wat er om me heen gebeurd..

3 opmerkingen:

  1. Ik hou van plannen maken, mensen steunen en inspiratie. Zet 'm op!
    groet, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel succes met al je plannen!!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Plannen genoeg in het nieuwe jaar!Waar geef je je workshops...en zo goedkoop,ik zou voor het goede doel juist meer vragen...succes en als het in de buurt is kom ik misschien wel langs wippen.

    BeantwoordenVerwijderen