zondag 28 augustus 2016

Een zondag steek houdt geen week

 
Afgelopen zondag heb ik me nog even 
druk gemaakt voor de basisschool.
Want ik had toegezegd om 2 stoelhoezen 
te maken voor een feestdag.

 
Super leuke opdracht, maar het was er niet
van gekomen in de vakantie....
Gelukkig kon ik het afmaken die dag.

Een maal op school waren ze toch nog 
te klein ( was mijn eigen schuld) 
Ik maakte voor op school ook weer de hoek
bij het trappenhuis aangekleed.


En nog een slingertje voor mijn leuke 
zus. Die had ze nog tegoed van me.

Dit was dus allemaal vorige week.
Ik heb verder niks creatiefs aangeraakt.
De warmte werd me echt te veel.
Komende week zal het vast wel 
weer creatiever worden.

3 opmerkingen:

  1. Je hebt al best veel gedaan ondanks dat het zo warm was...pfff ik kan er ook echt niet tegen... Jammer dat die stoelhoezen te klein zijn...ze zijn te leuk!
    Veel sterkte de komende week want het wordt weer warm.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou ja... toch aaaaardig creatief geweest. En wat een mooie idee van die stoelhoezen. ook al pasten ze niet... je kunt ze thuis kennelijk wel gebruiken. Misschien een idee om ze aan de zijkanten met klittenband te kunnen sluiten...dan passen ze op meerdere stoelen (en zou je er zelfs nog een handeltje van kunnen maken, want waar koop je die dingen nou? Dus! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. .....maar wel een jaar, dus naaien maar.
    Ze zijn super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen