maandag 16 januari 2017

Rommelweekendje

Een beetje een slechte foto, maar dit was een
klein afscheidskadootje voor een mooi meisje.

Het was afgelopen vrijdag een rommeldagje rondom 
huis, beetje handletteren en meer.

Ik ben gigantisch aan het opruimen, 
mijn rommelkamer , die ik meestal lachend mijn atelier 
noem, dat moet een slaapkamer worden.
En al dat opruimen en weggooien...ik ben
er niet zo goed in.

Hieronder zie je mijn bijbelklas voorbereidingen.
Ik combineerde het opruimen ( namelijk al mijn houten plankjes)
met een les over Jozef...allemaal schoolbord verf mantels....
en die mochten zij dan met krijt versieren.
Iedereen blij dacht ik zo....en 16 plankjes weg dat scheelt wel hoor.



Mijn man had een nachtje met vrienden ergens in Maastricht. 
Wij aten bij een van de andere moeders die ook alleen met 
de kids thuis zat.
We bakten een taart voor papa die giga mislukte...
We hebben gelachen erom, en het werd een cake.


En weer wat kaartjes gemaakt



2 opmerkingen:

  1. Een rommelweekendje kan ook zo gezellig zijn ...
    Fijne maandag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, zo'n rommelweekend! Het handletteren vind ik erg leuk. Ik heb het boek in huis en wil er ook graag mee aan de slag.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen