zaterdag 28 januari 2017

Zomaar wat plaatjes

Het is soms een beetje lastig om tijd te vinden
om van alles te maken.
We hadden een week met 2 belangrijke afspraken, 
en met 2 keer lekkage.

Gelukkig kwam mijn vriendin langs, en ging 
ik ook een avondje bijkletsen met een 
andere vriendin in Villa Augustus....
Dus ik mocht heus niet klagen, 
maar als het dan zo'n pittig weekje is, dan maak ik graag 
wat. Therapeutisch zeg maar.

En dat werden dus de kaartjes.
Ik ben echt geen kaartenmaker, meestal staat het
er erg raar....Toch snap ik inmiddels dat hoe meer 
je in een bepaalde kleurstelling werkt , en 
dat je er gewoon heel veel op moet doen...
dat het dan meestal wel kan.
Ik maakte een enorme vlaggen lijn voor 
een groot liefhebber van de kleur blauw.
Zo'n klus waar je steeds in stukjes aan werkt.
En dan opeens is het af.


En ik maakte een Hema boekje voor
een lieve workshop organisator.
Over die workshop lees je later nog wel meer.

2 opmerkingen:

  1. Je hebt zo van die weken dat je veel te doen hebt en dan helaas ook nog narigheid in huis hebt. Toch heb je prachtige dingen gemaakt. Nu ik het boekje zie, snap ik jouw volgende bericht (las is al voor dit bericht). Jij heb een workshop gevolgd en niet zelf gegeven. Mooi cadeautje.


    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou deze liefhebber van blauw is heel erg happy!!! Thanx lieve @reneetje 't ziet er top uit. Kus Door

    BeantwoordenVerwijderen